5 etapów zamówienia

Po dodaniu do koszyka co najmniej jednego artykułu możesz złożyć zamówienie. Aby zamówienie mogło zostać wysłane, musisz wykonać następujące kroki. Jeśli masz problemy z zamówieniem lub pytania, na które nie znajdziesz odpowiedzi w dziale Pomoc, skontaktuj się z naszym Działem obsługi klienta.



Krok 1: Adres

W pierwszym etapie procesu zamawiania możesz wybrać adres dostawy oraz adres do faktury. Jeśli w Twoim koncie zapisanych jest kilka adresów, możesz wybrać jeden z nich. Jeżeli nie został jeszcze podany adres, na który ma zostać wysłane zamówienie, albo wolisz dostawę na inny adres, niżej na tej stronie znajduje się pole do wprowadzenia kolejnego adresu. Adres do faktury może być inny niż adres dostawy.


Krok 2: Sposoby dostawy

Twoją paczkę wyślemy za pośrednictwem DHL Parcel Poland. Dostawa nastąpi w ciągu 2-3 dni roboczych.


Krok 3: Sposoby płatności

Trzeci krok to wybór sposobu płatności. Dostępne sposoby płatności możesz zobaczyć tutaj.


Krok 4: Podsumowanie i potwierdzenie

Krok 4 zawiera podsumowanie zamówienia. Wyświetlane są tutaj jeszcze raz wszystkie dokonane ustawienia i można jeszcze dokonać zmian.
W razie potrzeby do zamówienia możesz dołączyć wiadomość. Jeśli wszystkie informacje się zgadzają, poprzez akceptację Ogólnych Warunków Handlowych możesz złożyć zamówienie. W tym momencie możesz jeszcze anulować zamówienie.


Krok 5: Finalizacja zamówienia

Po złożeniu zamówienia zostaje ono przekazane do nas. W zależności od wybranego sposobu płatności przed wysłaniem towaru musi nastąpić płatność.