FAQ - Czesto zadawane pytania

Jak działa koszyk?

Klikając przycisk , możesz niezobowiązująco wybrać produkty. W każdej chwili możesz zobaczyć zawartość koszyka, klikając przycisk , lub w razie potrzeby usunąć produkty z koszyka przyciskiem . Jeśli chcesz kupić produkty znajdujące się w koszyku, kliknij przycisk .

Od którego momentu moje zamówienie jest wiążące?

Na stronie zamówienia możesz jeszcze raz sprawdzić wszystkie dane. Klikając przycisk , sfinalizujesz proces zamawiania. Proces ten można w każdej przerwać, zamykając okno przeglądarki. Na poszczególnych stronach znajdziesz dalsze informacje, na przykład dotyczące korekty zamówienia.

Gdzie wprowadza się rabaty i kupony?

W koszyku lub ponownie przez ostatecznym potwierdzeniem zamówienia możesz wprowadzić kod rabatowy.

Warunek użycia kuponów: Na jedno zamówienie można użyć tylko jednego kuponu. Kupony można zrealizować tylko w trakcie składania zamówienia. Zrealizowanie kuponu po złożeniu zamówienia jest niemożliwe. Zwróć uwagę na warunki dotyczące kuponów rabatowych, takie jak minimalna wartość zamówienia, data ważności itd.

Czy parfumdreams dostarcza towary za granicę?

Niestety parfumdreams nie dostarcza towarów za granicę. W sklepie parfumdreams.pl możliwa jest tylko dostawa na terenie Polski.

Jak długo trwa dostawa?

Czas dostawy zależy od tego, czy produkt jest od razu dostępny, czy też jest opatrzony informacją „Oczekiwanie na towar”. Również przed ostatecznym potwierdzeniem i złożeniem zamówienia otrzymasz informację o przybliżonym czasie dostawy. Towar oznaczony jako „Dostępny” jest z reguły wysyłany w ciągu 24 godzin (obecnie 4-5 dni z powodu Covid19). Pod warunkiem, że wszystkie artykuły z zamówienia były oznaczone jako „Dostępne”. W przypadku artykułów o innym statusie mogą wystąpić opóźnienia, które jednak z reguły nie przekraczają 7-10 dni roboczych. Możesz też oczywiście w każdej chwili skontaktować się z naszym Działem obsługi klienta i otrzymać dokładne informacje.

Jak mogę sprawdzić status mojej przesyłki?

Na swoim koncie klienta w punkcie „Zestawienie” znajdziesz wszystkie złożone zamówienia łącznie z ich statusem. Klikając numer zamówienia, możesz sprawdzić szczegóły, na przykład adres do faktury i adres dostawy, a także produkty zawarte w zamówieniu. Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysłania. W tym e-mailu będzie się znajdował link do śledzenia przesyłki. Za pomocą tego linku możesz w każdej chwili sprawdzić stan dostawy paczki.

Jak zamówić subskrypcję newslettera?

Na każdej podstronie naszego sklepu masz możliwość zamówienia subskrypcji newslettera.

Jak anulować subskrypcję newslettera?

W stopce każdego newslettera znajduje się link do anulowania subskrypcji. Możesz także skontaktować się z naszym Działem obsługi klienta i zrezygnować z newslettera.

Jak bezpieczne są moje dane?

Wszystkie informacje na temat ochrony danych znajdziesz tutaj.