FAQ - Często zadawane pytania



#Jakdzialasystemkoszyka

Udało Ci się znaleźć wymarzone produkty czy nadal szukasz? Za pomocą przycisku ‘‘Dodaj do koszyka‘‘ możesz niezobowiązująco dodać wybrane przez Ciebie produkty do koszyka.
Pole wyboru ‘‘Przejdź do kasy‘‘ przeniesie Cię do Twojego osobistego koszyka, gdzie znajdziesz podsumowanie wszystkich informacji. Tam możesz zarówno usunąć wybrane produkty z koszyka po prostu klikając w przycisk ‘‘Usuń‘‘, jak również zwiększyć ich ilość. Jeśli jesteś zadowolony z dokonanego wyboru, możesz za pośrednictwem ‘‘Bezpieczne przejście do płatności‘‘ przejść do właściwego procesu składania zamówienia, aby dokonać zakupu.

#Kiedymojezamowieniestajesiewiazace

W 4 prostych krokach do złożenia zamówienia. Jeżeli nie posiadasz u nas jeszcze konta klienta, zachęcamy do bezpłatnej rejestracji. Alternatywnie możesz złożyć u nas zamówienie bez konieczności logowania. Jeżeli żadna z tych opcji nie wchodzi w grę, możesz pójść na skróty i skorzystać z opcji Amazon Pay lub PayPal w strefie koszyka.
Jeżeli wszystkie dane zostały wprowadzone poprawnie, a odpowiadająca Ci metoda płatności i opcje wysyłki zostały wybrane, znajdziesz się w kroku 4 pokazanym na schemacie. Za pośrednictwem przycisku ‘‘Kup‘‘ Twoje zamówienie zostanie przekazane do naszego systemu i będzie dla Ciebie realizowane. Aż do tego ostatniego kroku masz w każdym momencie możliwość wycofać się z zamówienia. Po tym czasie nasi współpracownicy z Działu Obsługi Klienta chętnie służą Ci pomocą w razie nieścisłości w zamówieniu.

#Gdziemamwprowadzacrabatylubkupony

Ponieważ my także bardzo lubimy kupony promocyjne, są u nas aż 2 miejsca, gdzie można je wprowadzić i zrealizować. Pole kuponu znajdziesz w strefie koszyka oraz na etapie końcowego potwierdzenia zamówienia.
Przed wprowadzeniem kodu kuponu prosimy o sprawdzenie warunków promocji, minimalnej wymaganej wartości zamówienia, okresu ważności itp. Kuponów nie można ze sobą łączyć i nie można ich zrealizować wstecznie na już złożone zamówienie. W razie pytań lub jeśli potrzebujesz wsparcia, prosimy o kontakt z naszym pomocnym Działem Obsługi Klienta.

#Jakdlugotrwadoreczenie

Jeśli produkty znajdują się w magazynie, odbywa się to błyskawicznie. Dostępność artykułów można łatwo rozpoznać po zielonym punkcie i wskazówce ‘‘Dostępny‘‘, która znajduje się pod informacją o wariancie produktu (np. 50 ml, 7 ampułek, etc.). Jeśli zdecydowałeś się na takie artykuły, będą one z reguły wysłane w drogę w ciągu 24 godzin. Przed finalnym potwierdzeniem Twojego zamówienia zostaniesz dodatkowo poinformowany o przybliżonym czasie realizacji wysyłki. Nie zwróciłeś uwagi na te informacje? Nie ma dramatu! W potwierdzeniu złożonego przez Ciebie zamówienia znajdziesz te informacje ponownie.
Jeżeli zamówiłeś artykuły aktualnie niedostępne, będzie trzeba na nie oczywiście trochę poczekać. Z reguły czas oczekiwania na wysłanie artykułów wynosi wówczas 3-5 dni roboczych. W razie, gdybyśmy nie byli w stanie dotrzymać tego terminu, otrzymasz od nas korespondencję elektroniczną. Oprócz tego, w każdym momencie masz możliwość nawiązania kontaktu z naszymi przyjaznymi współpracownikami z Centrum Obsługi Klienta.

#Gdziemogesprawdzicstatusmojejprzesylki!

Nie ma nic prostszego! Jeżeli posiadasz konto klienta, możesz wejść w punkt menu ‘‘Zestawienie‘‘ i sprawdzić wszystkie złożone przez Ciebie zamówienia oraz status ich realizacji.
Wystarczy jedno kliknięcie na numer faktury, aby wyświetlić wszystkie istotne szczegóły, takie jak adres do faktury i doręczenia, a także wykaz zamówionych przez Ciebie artykułów i inne informacje.
O nadaniu Twojej paczki zostaniesz poinformowany w osobistej wiadomości e-mail, która będzie zawierać link umożliwiający śledzenie przesyłki.

#Jakmogezapisacsienanewsletterlubzrezygnowaczsubskrypcji

Są 3 łatwe możliwości. Możesz skorzystać z przycisku ‘‘Zamów newsletter‘‘, który znajdziesz na naszej stronie. Dodatkowo za pośrednictwem konta klienta i ‘‘Zestawienie‘‘ masz tę samą możliwość przez to samo pole wyboru jak na naszej stronie. Równie dobrze możesz skorzystać ze wsparcia naszych pomocnych koleżanek i kolegów z Działu Obsługi Klienta.

#Jakbezpiecznesamojedane

Pracujemy z zachowaniem najwyższych standardów i w oparciu o najnowsze technologie. U nas możesz czuć się bezpiecznie. Jeżeli nasza obietnica nie jest dla Ciebie wystarczająca, tutaj uzyskasz więcej informacji na temat naszej Polityki prywatności.

#Jakwygladaupanstwakwestiazwrotow

Nie ma nic prostszego niż to! Zamów proszę swój dokument zwrotu za pośrednictwem osobistego dostępu, jeśli posiadasz konto klienta, lub skontaktuj się z naszym pomocnym Zespołem Obsługi Klienta. Druga opcja przeznaczona jest dla osób nie posiadających konta klienta. Dokument zwrotu zostanie Ci dostarczony mailem.
Zwroty są oczywiście bezpłatne dla wszystkich naszych klientów. W ciągu 14 dni przyjmujemy wszystkie zwroty. Oprócz tego możesz odesłać do nas nieużywane i oryginalnie zapakowane produkty w ciągu 1810 dni od ich otrzymania. Stwarza to maksimum bezpieczeństwa, dzięki któremu można poczuć się naprawdę dobrze.
Zapłaciłeś już za produkty? Zwrot pieniędzy otrzymasz zawsze w ten sam sposób, jaki wybrałeś jako metodę płatności. W tym przypadku zostaniesz o tym zawiadomiony mailowo.

#Jakpowinienempostapicwrazieotrzymanianiepelnejlubuszkodzonejprzesylki

Nawet z najbardziej doświadczoną partnerską firmą kurierską mogą czasem wystąpić nieprawidłowości. W takim przypadku prosimy Cię o wparcie nas w realizacji naszych usług. Zalecamy sprawdzenie paczki w momencie odbioru w obecności kuriera, aby wykluczyć uszkodzenia. Jeżeli takie wystąpią, należy poprosić kuriera o ich udokumentowanie lub odmówić przyjęcia paczki. Prosimy o jak najszybszy kontakt z nami, a my zajmiemy się natychmiastowym rozwiązaniem. Jeśli odkryjesz nieprawidłowości po otwarciu paczki, jesteśmy oczywiście również do Twojej dyspozycji. W takim przypadku istotne dla nas jest zgłoszenie przez Ciebie szkody w lokalnym punkcie kurierskim w terminie 7 dni. Tylko dzięki temu możemy zapewnić płynną procedurę rozwiązania. Bardziej szczegółowe informacje znajdziesz pod DHL Parcel Poland.
Jeżeli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, zachęcamy do osobistego kontaktu z naszym Zespołem Obsługi Klienta.

#Skadmogewiedzieczemojezamowieniezostaloprzyjete

To całkiem proste. Jeżeli z powodzeniem złożyłeś zamówienie, zostaniesz o tym poinformowany e-mailem. Pamiętaj proszę, aby sprawdzić folder spam. Jeżeli posiadasz u nas konto klienta, możesz dodatkowo sprawdzić zamówienie i jego status w osobistym panelu klienta.
Nie pojawiło się ani jedno ani drugie? Nie ma problemu! Wystarczy złożyć zamówienie ponownie. Jeżeli potrzebujesz wparcia lub pomocy, zachęcamy do kontaktu z nami. Nasz Zespół Obsługi Klienta cieszy się na kontakt z Twojej strony.

#Czymoznaplacicsrodkamizazwrotylubnadplatanakoncie

Nasz doskonały Dział Obsługi Klienta oferuje bardzo dużo możliwości. Niestety tej możliwości nie jesteśmy w stanie zaoferować. Powodem są procedury księgowe, które odbierają nam tę opcję.
Rozwiązanie jednak jest bardzo proste. Po realizacji zwrotów i uznaniu nadpłat odpowiednie kwoty zostaną Ci zwrócone tą samą metodą, którą zostały wpłacone. Informację na ten temat otrzymasz w e-mailu, który przesyłamy do naszych klientów po każdej korekcie zamówienia. Możesz poczekać na zwrot pieniędzy i wówczas ponownie złożyć u nas zamówienie, jak zazwyczaj.

#Czyotrzymampotwierdzenienadaniadomnieprzesylkiiktomijadostarczy

Jak tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane w drogę przez nasz Dział Logistyki, otrzymasz od nas e-mail. W e-mailu będzie znajdować się również Twój osobisty link umożliwiający śledzenie przesyłki. Korzystając z linku możesz w każdym momencie sprawdzić status swojej przesyłki online.
Naszym partnerem biznesowym jest firma kurierska DHL Parcel Poland. Kiedy Twoja przesyłka jest już w drodze, jej doręczenie zajmuje zaledwie 1-3 dni.

#Dlaczegonieotrzymalemfaktury

Ochrona środowiska i oszczędne zużycie zasobów to dla nas kwestie WIELKIEJ wagi. Z tego powodu wszystkie ważne dokumenty zostają Ci udostępnione w wersji elektronicznej. Od faktury przez list przewozowy aż po dokument zwrotu otrzymujesz wszystko jako plik PDF. Wystarczy, że sprawdzisz załącznik w otrzymanym od nas e-mailu.
Dzięki tym metodom nie tylko oszczędzamy tony papieru, ale przyczyniamy się również długotrwale do ochrony naszych lasów. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego zaangażowania na rzecz ochrony środowiska, prosimy kliknąć w ten link: Środowisko. Liczymy na Twoje wsparcie i zrozumienie.
W razie zagubienia dokumentów lub potrzeby ich ponownego otrzymania prosimy o kontakt z naszymi Koleżankami i Kolegami z Działu Obsługi Klienta.

#Jakmogestwierdzicczyartykuljestdostepny

Cieszymy się z tego pytania. Każdy artykuł w naszej ofercie jest uzupełniony o adnotację na temat jego dostępności, którą odszukasz bez trudu. Znajduje się ona pod informacją na temat ilości wybranego przez Ciebie produktu. Dodatkowo masz do dyspozycji wizualną podpowiedź w formie zielonego punktu. Wszystko się zgadza? W takim razie już nic nie stoi na przeszkodzie, aby przesyłka dotarła do Ciebie w ciągu 1-3 dni roboczych.

W przypadku artykułów, które nie są w taki sposób oznaczone, można spodziewać się dostawy produktów w przewidywanym okresie 7-10 dni roboczych. Jeśli chcesz poznać dokładny termin realizacji takiego zamówienia, prosimy o kontakt z naszym kompetentnym i pomocnym Zespołem Obsługi Klienta.