- Twoje korzysci jako czlonka Premium
- 10% rabatu na artykuły
- Priorytetowa wysyłka ekspresowa
- Bezpłatna dostawa od 100,00 zł
- Pomoc & Kontakt
Tematy Pomocy
My parfumdreams
Konto użytkownika to Twoja osobista strefa. Możesz w nim dokonać różnych ustawień. Możesz na przykład zmienić hasło albo sprawdzić swoje zamówienia. Przyciskiem „my parfumdreams“ w górnym pasku nawigacji przechodzi się do konta użytkownika.
Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem, tutaj możesz się zarejestrować.
- Moje dane
- Moja lista życzeń
- Moje zamówienia
- Zwrot towaru
- Moje wiadomości
- Pomoc
- Usuwanie konta klienta
Moje dane
Klikając „Moje dane”, możesz przejść do swoich danych podanych przy rejestracji. Najpierw widoczne są dane użytkownika, takie jak imię i nazwisko, typ klienta oraz data urodzenia. W tych polach nie można nic wpisać.
Poniżej znajduje się Twój adres e-mail oraz Twoje osobiste hasło. Tutaj możesz dokonać różnych ustawień.
- Zmiana hasła
Aby zmienić swoje hasło, musisz wprowadzić nowe hasło i potwierdzić je dla bezpieczeństwa w polu poniżej. Wprowadzone hasło potwierdza się, klikając „Dalej”.
- Tworzenie/edycja profilu
W następnej części możesz utworzyć swój profil, który będzie się pojawiał przy dodawaniu komentarzy. Tutaj można ustawić swoją nazwę użytkownika, która będzie się pojawiać przy dodanej opinii. Należy pamiętać, że każda nazwa użytkownika może wystąpić tylko raz. Jeśli nie zostanie ustawiona nazwa użytkownika, zamiast niej będzie używane imię i pierwsza litera nazwiska.
Dodatkowo możesz podać swoją płeć i grupę wiekową.
Oprócz tego możesz podać swój typ skóry, karnację oraz kolor włosów.
- Dodawanie adresu
Aby dodać nowy adres lub paczkomat, wpisz dane w odpowiednich polach i potwierdź przyciskiem „Utwórz nowy”.
Moja lista życzeń
Na liście życzeń zapisane są artykuły, które do niej dodajesz. Możesz dodać na nią każdy artykuł, klikając przycisk „Do listy życzeń” znajdujący się tuż pod przyciskiem „Dodaj do koszyka”.
Moje zamówienia
Klikając „Moje zamówienia”, przejdziesz do zestawienia wszystkich swoich zamówień. Są tam widoczne zarówno zakończone, jak i otwarte zamówienia.
Za pomocą funkcji „Zobacz zamówienie” możesz wyświetlić szczegóły swoich zamówień. Jest tam również dostępna funkcja „Drukuj”, za pomocą której możesz wydrukować zamówienie.
Zwrot towaru
Jeśli chcesz zwrócić towar, w punkcie Zwrot towaru możesz wyświetlić zamówienie i zamówić etykietę zwrotną. Jest to jednak możliwe tylko przed upływem terminu 14 dni* na odstąpienie od umowy oraz naszego dobrowolnego terminu zwrotu 180 dni* od daty otrzymania towaru. W przeciwnym razie nie możemy pokryć kosztów zwrotu.
*Jest to ustawowe prawo odstąpienia od umowy.
**Warunkiem skorzystania z bezpłatnego zwrotu jest jednak kompletność towaru, jego nienaganny stan oraz zwrot w oryginalnym opakowaniu.
W takim przypadku paczkę (w miarę możliwości jako paczkę zwrotną) należy zaadresować do:
Parfumdreams Arvato
Trianelstraße 5
59071 Hamm
GERMANY
Moje wiadomości
W punkcie „Moje wiadomości” znajdują się wszystkie wiadomości wysłane z Twojego konta oraz na to konto. Klikając „Szczegóły”, możesz przejść do wiadomości.
Aby przesłać nam wiadomość, kliknij „Nowa wiadomość”. Następnie wpisz temat oraz treść wiadomości. Po kliknięciu Wyślij Twoja wiadomość zostanie wysłana.
Pomoc
Wybierając Pomoc, przechodzisz do strony pomocy sklepu parfumdreams.pl. Znajdziesz tu informacje o wszystkich funkcjach. Jeśli mimo to masz jeszcze jakieś pytania, skontaktuj się z naszym Działem obsługi klienta. Możesz również zajrzeć do Często zadawnych pytań, gdzie być może znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.
- Moje konto jest zablokowane - co teraz?
Po trzykrotnym wprowadzeniu błędnego hasła konto zostaje zablokowane dla tego hasła. System wysyła wtedy automatycznie kod dostępu na adres e-mail podany przy rejestracji. Za pomocą tego kodu możliwe jest JEDNORAZOWE zalogowanie. Ten kod służy tylko do zmiany Twojego osobistego hasła. Konto pozostaje zablokowane do momentu wprowadzenia kodu dostępu. Jeśli Twoje konto zostanie zablokowane, możesz skontaktować się z naszym Działem obsługi klienta, który odblokuje konto.
- Jak mogę zmienić moje hasło?
Klikając „Moje konto” w górnym rogu strony startowej, możesz przejść do swojej osobistej strefy. Klikając „Edytuj profil”, przejdziesz do swoich danych podanych przy rejestracji. Aby zmienić swoje hasło, musisz wprowadzić nowe hasło i potwierdzić je dla bezpieczeństwa w polu poniżej. Wprowadzone hasło potwierdza się, klikając „Dalej”.
Usuwanie konta klienta
Jeśli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z naszym Działem obsługi klienta, najlepiej telefonicznie lub wysyłając e-mail.